JAVNI POZIV
etažnim vlasnicima objekata kolektivnog stanovanja za sufinansiranje projekata
energetske efikasnosti stambenih zgrada
I PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet Javnog poziva je dodjela bespovratnih finansijskih sredstava iz Programa ulaganja
sredstava iz Fonda za zaštitu okoline Zeničko-dobojskog kantona na području grada Visoko
za 2023. godinu, iz oblasti podrške projektima zaštite okoline, u cilju sufinansiranja projekata
sanacije zajedničkih dijelova objekata kolektivnog stanovanja u oblasti energetske efikasnosti
i to u maksimalnom iznosu do 40% od ukupne investicije.
Mjera za koju se dodjeljuju sredstva za sufinansiranje: postavljanje termo-izolacione fasade
minimalne debljine 10 cm.
Cilj Javnog poziva je pružanje sistemske pomoći građanima u poboljšanju energetske
efikasnosti stambenih zgrada, odnosno objekata kolektivnog stanovanja, što će doprinijeti
manjoj potrošnji energenata, manjoj emisiji štetnih plinova i poboljšanju kvaliteta zraka, kao i
ljepšem izgledu grada.
II PRAVO UČEŠĆA
Učešće u ovom Javnom pozivu je otvoreno na jednakim osnovama za sve etažne vlasnike
objekata kolektivnog stanovanja na području grada Visoko. Etažne vlasnike zastupa
predstavnik etažnih vlasnika koji je imenovan odlukom etažnih vlasnika, ili prinudni
predstavnik etažnih vlasnika koji imenovan rješenjem Grada Visoko sa liste kandidata
odabranih po javnom pozivu za obavljanje predmetnih poslova. Etažni vlasnici se na javni
poziv prijavljuju putem predstavnika etažnih vlasnika.
Pravo učešća na ovom javnom pozivu nemaju:
– vlasnici objekata za individualno stanovanje
– vlasnici javnih objekata
– etažni vlasnici jednog ulaza, ukoliko se zgrada sastoji od više ulaza, osim ukoliko
između ulaza postoje fizičke dilatacije.
U slučaju prijave etažnih vlasnika zgrade sa više ulaza, etažni vlasnici svih ulaza se prijavljuju
jednom prijavom, a uz prijavu se dostavlja izjava o određivanju ovlaštenog predstavnika svih
ulaza.
III OBAVEZNA DOKUMENTACIJA
Obavezna dokumentacija je uslov za učešće na Javnom pozivu. Obavezna dokumentacija
mora sadržavati sljedeće:
1. Popunjen Obrazac za prijavu – ovjeren od strane podnosioca prijave (Obrazac 1);
2. Izjava o prihvatanju uslova participiranja na projektu implementacije mjera
energetske efikasnosti na objektima kolektivnog stanovanja – sa potpisima
minimalno 75% etažnih vlasnika zgrade – ovjerena od strane podnosioca prijave
(Obrazac 2).
Potpisi etažnih vlasnika moraju biti vlastoručni, uz navođenje broja lične karte. Jedna
osoba ne može potpisati više etažnih vlasnika, a predstavnik etažnih vlasnika svojom
izjavom garantuje tačnost podataka;
3. Izjava o tačnosti podataka – potpisana od strane predstavnika etažnih vlasnika i
ovjerena od strane nadležnog organa jedinice lokalne samouprave ili notara (Obrazac
3);
4. Predmjer i predračun radova izrađen od strane izvođača radova, sa jasno
naznačenim iznosom traženih sredstava za sufinansiranje od strane JKP “Visoko”
d.o.o. Visoko (sufinansiranje JKP “Visoko” d.o.o. Visoko do 40% na ukupne radove, a
u skladu s raspoloživim sredstvima). Predmjer i predračun radova treba da obuhvati sve
radove kako bi se postigla energetska efikasnost, te treba da bude ovjeren od strane
društva koje izdaje predmjer i predračun radova.
5. Fotografije sa 4 strane objekta kolektivnog stanovanja:
6. Odluka ili rješenje o imenovanju predstavnika etažnih vlasnika/prinudnog
predstavnika etažnih vlasnika – original ili ovjerena kopija.
Aplikacije kod kojih je predmet prijave samo dio ukupnog objekta kolketivnog stanovanja
(npr: jedna strana zgrade i sl.), te aplikacije sa cijenama većim od 10% od tržišnih cijena na
dan objave Javnog poziva neće se uzeti u razmatranje.
Priloženi dokumenti moraju biti original ili ovjerene kopije ne starije od 6 mjeseci, osim gdje
je drugačije naznačeno. Izjavu etažnih vlasnika iz tačke 2. nije potrebno ovjeravati kod
nadležnog organa jedinice lokalne samouprave ili notara.
IV DODATNA DOKUMENTACIJA
Pored obavezne dokumentacije, koja predstavlja uslov za učešće, etažni vlasnici mogu
dostaviti i dodatnu dokumentaciju na osnovu koje će se vršiti ocjena prijava prema
postavljenim kriterijima, i to:
1. Dokaz o izvršenoj zamjeni stolarije na fasadnim otvorima (kopija ugovora, računa ili
Izjava predstavnika etažnih vlasnika ukoliko nema ugovora ili računa)
2. Dokaz o izvršenoj zamjeni krovne konstrukcije (kopija ugovora, računa ili Izjava
predstavnika etažnih vlasnika ukoliko nema ugovora ili računa)
3. Energetski audit za objekat kolektivnog stanovanja – kopija
Izjave iz tačke 1. i 2. se ovjeravaju kod nadležnog organa jedinice lokalne samouprave ili
notara.
V SADRŽAJ PRIJAVE ZA UČEŠĆE U JAVNOM POZIVU
Cjelokupna dokumentacija za učešće treba biti dostavljena prema redoslijedu sa prijavnog
obrasca, kojeg aplikanti mogu preuzeti na internet stranici www.jkpvisoko.ba ili u
prostorijama JKP „Visoko“ d.o.o. Visoko na adresi Naselje Luke II br. 16, svakim radnim
danom od 07:00 do 15:30 h.
Kompletiranom prijavom se smatra ona prijava koja sadrži obaveznu dokumentaciju traženu
Javnim pozivom. Neblagovremene, nepotpune i prijave koje ne ispunjavaju formalno-pravne
uslove bit će odbačene.
VI KRITERIJ ZA BODOVANJE PRIJAVA
Aplikanti koji blagovremeno dostave kompletnu i valjanu dokumentaciju u skladu formalno-
pravnim uslovima Javnog poziva, bit će rangirani u skladu sa sljedećim kriterijima:
– iznos učešća stanara u sufinansiranju projekta (maksimalno 50 bodova)
– većina zamijenjene stolarije na fasadnim otvorima (20 bodova)
– posjedovanje izrađenog energetskog audita (10 bodova)
– stanje krovne konstrukcije (20 bodova).
Za objekte kolektivnog stanovanja koji budu imali isti broj bodova na rang listi, prednost će
imati prijave koje su pristigle ranije, što će se utvrditi prema otisku prijemnog štambilja u koji
se unosi broj protokola i datum zaprimanja akta.
VII PROVOĐENJE POSTUPKA PO JAVNOM POZIVU
Analizu pristiglih prijava na Javni poziv vršit će Komisija koju posebnim rješenjem imenuje
direktor JKP „Visoko“ d.o.o. Visoko. Komisija će razmatrati prijave pripremljene na osnovu
Javnog poziva, cijeneći ispunjenost uslova i kriterija za odobravanje istih. Nakon izvršene
analize i ocjene prijava, Komisija će sačiniti i direktoru preduzeća dostaviti Izvještaj o
provedenom postupku sa rang listom uspješnih aplikanata prema osvojenom broju bodova.
Na osnovu dostavljenog Izvještaja direktor preduzeća će donijeti odluku o odabiru korisnika
sredstava po objavljenom Javnom pozivu sa odobrenim iznosima za sufinansiranje. Odluka će
biti objavljena na internet stranici www.jkpvisoko.ba, a svi učesnici će biti obavješteni o
odabiru korisnika sredstava po objavljenom Javnom pozivu u roku od 7 dana od dana
donošenja Odluke. Protiv Odluke o odabiru korisnika sredstava po objavljenom Javnom
pozivu, učesnik Javnog poziva kojem nisu odobrena sredstva može podnijeti prigovor JKP
„Visoko“ d.o.o. Visoko u roku od 5 dana od dana prijema pisanog obavještenja. Po
konačnosti Odluke o odabiru korisnika sredstava, direktor će donijeti konačnu Odluku o
odabiru korisnika sredstava, te će sa odabranim korisnicima zaključiti Ugovor o
sufinansiranju kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze.
U slučaju da se konstatuje da veći broj prijava zadovoljava uslove javnog poziva i da se cijeni
važnost i potreba za realizacijom istih, a doznačena sredstva od strane Grada Visoko nisu
dovoljna za sve prijave, direktor JKP „Visoko“ d.o.o. Visoko će pismenim putem obavijestiti
Grad Visoko o ostalim sudionicima sa rang liste uspješnih aplikanata, kako bi se eventualno
osigurala i dodatna finansijska sredstva.
VIII NAČIN I ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVA
Prijave na Javni poziv se dostavljaju putem pošte ili predajom na protokol JKP „Visoko“
d.o.o. Visoko, u zatvorenoj koverti, na kojoj na prednjoj strani koverte mora biti navedeno:
JKP „VISOKO“ d.o.o. Visoko
Komisija za provođenje Javnog poziva za sufinansiranje projekata energetske
efikasnosti stambenih zgrada
Naselje Luke broj II 16, 71300 Visoko, sa naznakom:
Prijava na Javni poziv etažnim vlasnicima objekata kolektivnog stanovanja za
sufinansiranje projekata energetske efikasnosti stambenih zgrada – NE OTVARATI
Na zadnjoj strani koverte mora biti navedeno sljedeće: Naziv i adresa podnosioca prijave.
Javni poziv bit će objavljen na internet stranici JKP „Visoko“ d.o.o.
Visoko: www.jkpvisoko.ba, te internet stranici osnivača Grada Visoko: www.visoko.gov.ba.
Rok za dostavljanje prijava je 30.06.2023. godine.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti pozivom na broj telefona 032/738-600 ili putem e-
mail adrese: info.podrska@jkpvisoko.ba.