Na osnovu člana 12. Privremene Statutarne odluke Grada Visoko („Sl.glasnik Grada Visoko“ broj 5/19), člana 11. Odluke o izvršenju Budžeta Grada Visoko za 2021. godinu broj 01/1-02-85/21 i Sporazuma Grada Visoko i humanitarne organizacije NVO„Muslim aid“Sarajevo broj:90/21 od 19.02.2021.godine kojim su osigurana donatorska sredstva za dodjelu 20 plastenika od strane Humanitarne organizacije „Muslim Aid“ Sarajevo 40%, Grada Visoko 40 % i vlastitog učešća korisnika 20% u projektu „Ekonomsko osnaživanje socijalno i materijalno ugroženih osoba i mladih osoba kroz proizvodnju povrća u plastenicima“, Gradonačelnik objavljuje:
JAVNI POZIV
za predaju zahtjeva za dodjelu plastenika od 100 m2 sa dodatnom opremom putem sufinanciranja u projektu
I PRAVO UČEŠĆA
Pravo na učešće u Projektu imaju socijalno i materijalno ugrožene osobe i mlade osobe sa područja grada Visoko koje posjeduju vlastito poljoprivredno zemljište ili njihovi uži članovi porodice kao i zemljište ustupljeno na korištenje ili u zakup u neposrednoj blizini stambenog objekta u kojem stanuju.
II UVJETI ZA DODJELU PLASTENIKA
Podnositelj zahtjeva treba da ispunjava slijedeće uslove:
- da je nezaposlena osoba ili osoba sa minimalnm primanjima,
- da je upisan u Registar poljoprivrednih gazdinstava i Registar klijenata u nadležnoj službi Gradske uprave ili dostaviti ovjerenu izjavu da će se upisati u Registar poljoprivrednih gazdinstava i Registar klijenata prije dodjele plastenika,
- da je podnosilac zahtjeva ili član uže porodice vlasnik ili posjednik poljoprivrednog zemljišta pogodnog za plasteničku proizvodnju,
- da ima mogućnost navodnjavanja plastenika,
- da u trenutku predaje zahtjeva za učešće u ovom pozivu nema više od 100 m² plastenika u svom posjedu,
- da sufinansira 20% od nabavne cijene plastenika sa pratećom opremom (575,20 KM),
- da obavezno prisustvuje edukaciji iz oblasti plasteničke proizvodnje u trajanju od dva dana.
- da u posljednje tri godina nije ostvarivao-la pravo na donaciju, dodjelu ili sufinansiranje nabavke plastenika od općine, ministarstva,humanitarnih i drugih organizacija
- da će dobiveni plastenik zadržati u vlasništvu najmanje 2 /dvije/ godine od dana potpisivanja Ugovora o dodjeli plastenika
Služba za finansije, privredu i društvene djelatnosti Grada Visoko je nosilac aktivnosti vezanih za realizaciju Projekta.
III KRITERIJI ZA DODJELU PLASTENIKA
Kriteriji za bodovanje podnosioca zahtjeva:
- pogodnost vlastitog zemljišta za plasteničku proizvodnju i mogućnost navodnjavanja
(utvrđuje Komisija za dodjelu plastenika na licu mjesta) 1-3 boda,
- slabi uvjeti (veliki nagib, udaljenost od kuće više od 200 m) – 1 bod,
- dobri uvjeti (relativno veliki nagib, udaljenost od kuće do 100m) – 2 boda,
- jako dobri uvjeti (blag nagib, blizu kuće, dobar pristup) – 3 boda.
Aplikanti kod kojih se na terenu utvrdi da ne posjeduju poljoprivredno zemljište pogodno za plasteničku proizvodnju (npr. veliki nagib, veličina parcele i sl.) ili nemaju mogućnosti navodnjavanja neće se bodovati, te se njihove prijave neće uzeti u razmatranje.
- dodatni bodovi po osnovu pripadnosti jednoj od dole navedenih kategorija:
- podnosilac zahtjeva nezaposlen – 2 boda
– za svakog punoljetnog nezaposlenog člana porodice koji se nalazi na Evidenciji nezaposlenih osoba Biroa za zapošljavanje – 1 bod,
– za svakog izdržavanog člana porodice (nezaposlene osobe koje se ne nalaze na Evidenciji nezaposlenih osoba Biroa za zapošljavanje, djeca, učenici i sl.) -1 bod,
- mlade osobe životne starosti do 35 godina – 5 boda,
- ako je podnosilac zahtjeva samohrani roditelj – 2 boda,
- socijalni aspekt –BEZ PRIMANJA -7 BODOVA
- socijalni aspekt stanje na terenu: 0-4 boda.
- Mlade osobe životne starosti do 35 godina života koje su registrovale poljoprivrednu djelatnost kao osnovno zanimanje i nemaju više od 100m2 plastenika – 2 boda
Ukoliko kandidati pri bodovanju budu imali isti broj bodova, prednost će imati mlađe osobe.
IV POTREBNA DOKUMENTACIJA
Potrebna dokumentacija za dodjelu plastenika:
- obrazac za prijavu na javni poziv,
- CIPS prijava podnosioca zahtjeva – original ili ovjerena kopija,
- ovjerena kopija lične karte,
- ovjerena kućna lista,
- dokaz o nezaposlenosti kandidata izdat od Biroa za zapošljavanje ili potvrda da osoba nije poreski obveznik,
- dokaz o nezaposlenosti svih punoljetnih članova porodice izdat od Biroa za zapošljavanje, (ILI OVJERENA KOPIJA ZDRAVSTVENE KNJIZICE ZA CLANOVE PORODICE KOJI NISU PRIJAVLJENI NA BIROU ZA ZAPOSALJAVANJE)
- potvrde iz škole/fakulteta za djecu/izdržavane članove domaćinstva,
- potvrda o visini primanja zaposlenih članova domaćinstva, kao i potvrda o primanju penzionera ukoliko je isti član domaćinstva,
- vlasništvo ili posjed nad parcelom (kopija ZK izvatka ili Posjedovnog lista kao i Ugovor o zakupu),
- ovjerena izjava da u svom vlasništvu ili posjedu nema više od 100 m² plastenika,
- ovjerena izjava da će korisnik dobiveni plastenik zadržati u vlasništvu najmanje 2 godine od potpisivanja Ugovora,
- ovjerena izjava da podnosilac zahtjeva u posljednje 3 godine nije ostvario pravo na donaciju, dodjelu ili sufinanciranje nabavke plastenika od općine, ministarstva, humanitarnih i drugih organizacija,/IZJAVE OZNAČENE POD BROJEM 10.11. MOGU SE SAČINITI NA JEDNOM OBRASCU/
- ovjerena izjava da će sufinansirati 20% od nabavne cijene plastenika sa pratećom opremom (575,20 KM), te da će obavezno prisustvovati edukaciji iz oblasti plasteničke proizvodnje u trajanju od dva dana,
- dokaz da je samohrani roditelj (smrtni list ili dokaz o razvodu ili drugi dokument kojim aplikant može dokazati da je samohrani roditelj )
- potvrda o upisu u Registar poljoprivrednih gazdinstava od gradske Službe prema mjestu prebivališta (fizička lica) izdate u 2021. godini, odnosno ovjerena izjava da će se upisati u Registar poljoprivrednih gazdinstava i Registar klijenata prije dodjele plastenika,
- Rješenje o registrovanoj poljoprivrednoj djelatnosti
V PROCEDURA ODABIRA KORISNIKA
Komisiju za odabir krajnjih korisnika za dodjelu plastenika sa pratećom opremom putem sufinansranja u saradnji sa donatorima čine: predstavnik organizacije Muslim Aid, predstavnici gradske uprave Visoko.
Zadatak Komisije za dodjelu plastenika je:
- pregled prispjelih prijava,
- evidentiranje kandidata koji ispunjavaju uvjete iz Javnog poziva,
- obavljanje uviđaja na licu mjesta,
- sačinjavanje liste krajnjih korisnika na osnovu utvrđenih kriterija za bodovanje
- dostavljanje liste Gradonačelniku.
Saglasnost na predloženu rang listu kandidata daje Gradonačelnik.
Rang lista odabranih kandidata će biti objavljena na oglasnoj ploči i službenoj web stranici Gradske uprave Visoko .
NAPOMENA:
Kandidati koji ostvare pravo na dodjelu plastenika obavezni su prisustvovati edukaciji u trajanju od dva dana. Obrasci zahtjeva za prijavu mogu se preuzeti na info pultu Gradske uprave Visoko – Služba za finansije, privredu i društvene djelatnosti. Zahtjevi sa traženom dokumentacijom se predaju u zatvorenoj koverti na protokol Gradske uprave Visoko sa naznakom „Za javni poziv za dodjelu plastenika“ sa rokom od 10 dana od dana objavljivanja javnog poziva na oglasnoj ploči i web stranici Gradske uprave Visoko.
Javni poziv ostaje otvoren do 09.04.2021. godine do 16,00 sati.
Nepotpune i neblagovremene prijave se neće uzeti u razmatranje.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti u Službi za finansije, privredu i društvene djelatnosti – Odsjek za privredu ili na broj telefona 032/ 732 516 svakim radnim danom od 7,30-16,00 sati.